Opinie o Nas

Regulamin

Regulamin Sklepu

Sklep internetowy www.fabrykasupli.pl troszczy się o przestrzeganie praw konsumenta. Konsument nie ma możliwości zrzeknięcia się swoich praw, które zostały mu przyznane w Ustawie o Prawach Konsumenta. Jeżeli postanowienia umów są mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta, są one wtedy nieważne i zastępuje się je przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta. Każdą wątpliwość należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

Pytania odnośnie swojego stanu zdrowia, przede wszystkim pytania na temat stosowania Produktów dostępnych na stronie Sklepu Internetowego, należy kierować do swojego lekarza specjalisty. Nigdy nie należy zrezygnować z porady specjalisty lub pominąć jej zasięgnięcia z powodu treści znajdujących się na Stronie Internetowej. Produkty, których stosowanie powinno odbywać się ze szczególną ostrożnością ze strony Klienta opatrzone są następującym ostrzeżeniem:

OSTRZEŻENIE: Jeżeli posiadasz problemy zdrowotne, bądź masz jakiekolwiek wątpliwości co do stosowania tego produktu, poproś o opinię lekarza przed jego użyciem. W szczególności jeśli posiadasz takie dolegliwości jak: problemy z ciśnieniem krwi, arytmię, cukrzycę, napady lęku, depresję, zaburzenia behawioralno-poznawcze, epilepsję, choroby serca, wątroby lub tarczycy. Nie stosuj jeśli jesteś w ciąży lub w okresie karmienia piersią. W przypadku wystąpienia niepokojących objaw zredukuj dawkę lub całkowicie odstaw produkt. Nie spożywaj do 3-4 godzin przed pójściem spać. Produkt przeznaczony tylko dla osób pełnoletnich.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FABRYKASUPLI.PL

  1. Załączniki
  2. Postanowienia ogólne
  3. Usługie elektroniczne w sklepie internetowym
  4. Warunki zawierania umowy sprzedaży
  5. Sposoby i terminy płatności za produkt
  6. Koszt, sposoby oraz termin dostawy i odbioru produktu
  7. Reklamacja produktu
  8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
  9. Prawo odstąpienia umowy
  10. Dane osobowe
  11. Postanowienia końcowe

Załączniki:

  1. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Formularz zwrotu / wymiany.
  3. Formularz reklamacji.

 

  1. Postanowienia ogólne
    • Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.fabrykasupli.pl prowadzony jest przez FabrykaSupli Maciej Bielski, pod adresem ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk, numer NIP: 8481817172, numer REGON 368184970, adres poczty elektronicznej: sklep@fabrykasupli.pl
    • Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego
    • Definicje:
      • DOSTAWA – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Dostawcy, towaru określonego w zamówieniu.
      • DOSTAWCA – oznacza podmiot współpracujący ze Sprzedawcą w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
      • DZIEŃ ROBOCZY – oznacza jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
      • FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie Sklepu Internetowego umożliwiający utworzenie Konta.
      • FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
      • KLIENT – oznacza osobę fizyczną posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub jednostkę organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
      • KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
      • KONTO – Usługa Elektroniczna prowadzenia dla Klienta przez Sprzedawcę konta będącego zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu Internetowego, oznaczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę
      • NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub telefonu, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
      • PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
      • REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
      • SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.fabrykasupli.pl.
      • SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – FabrykaSupli Maciej Bielski, pod adresem ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk, numer NIP: 8481817172, numer REGON 368184970, adres poczty elektronicznej: sklep@fabrykasupli.pl
      • UMOWA SPRZEDAŻY – oznacza umowę sprzedaży Produktu zawieraną albo zawartą drogą elektroniczną między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
      • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
      • USŁUGOBIORCA – oznacza osobę fizyczną posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub jednostkę organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
      • USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA -ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
      • ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  1. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym
    • W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Recenzja Towarów oraz Newsletter.
      • Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza Rejestracji oraz kliknięciu pola „Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
      • Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@fabrykasupli.pl lub też pisemnie na adres: ul. Wojska Polskiego 97B 19-300 Ełk. Usługodawca usunie Konto Usługobiorcy niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od zgłoszenia żądania
      • Formularz Zamówienia – dodanie przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym inicjuje korzystanie z Formularza Zamówienia. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – wypełnieniu Formularza Zamówienia oraz kliknięciu pola „Potwierdzam zakup” na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia. Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
      • Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia ma charakter jednorazowy i świadczona jest nieodpłatnie. Ów usługa ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
      • Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta albo składania Zamówienia – z chwilą utworzenia Konta albo złożenia Zamówienia Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
      • Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@fabrykasupli.pl lub też pisemnie na adres: ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk.
    • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej; przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
    • Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    • Tryb postępowania reklamacyjnego:
      • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:
      • pisemnie na adres: ul. Wojska Polskieg 97B, 19-300 Ełk.
      • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@fabrykasupli.pl.
      • Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: żądania Usługobiorcy; informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
      • Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji usługi elektronicznej w takiej samej formie w jakiej reklamacja została złożona tj. pisemnie lub elektronicznie niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  1. Warunki zawierania umowy sprzedaży
    • Po wcześniejszym złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym następuje Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z pkt. 2.1.3 Regulaminu.
    • Cena Produktu widoczna na stronie Sklepu Internetowego podana jest w PLN (złoty polski) i zawiera wliczone podatki. Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia o łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, w tym kosztach dostawy.
    • Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień
      • Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym
      • Sprzedawca, poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje Zamówienie do realizacji. Wiadomość zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
    • Udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu.
  2. Sposoby i terminy płatności za produkt
    • Sprzedawca, z tytułu Umowy Sprzedaży, umożliwia Klientowi opłatę za zamówienie poprzez następujące sposoby płatności:
      • Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
      • Płatność przelewem na rachunek bankowy: Bank: PKOBP Oddział 1 w Ełku, Numer rachunku: 63 1020 4724 0000 3502 0122 7982
      • Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Formy płatności” oraz na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl lub http://www.paypal.com lub http://www.blik.com. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24, PayPal.com, P24now lub BLIK.
        • Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, PayPal.com lub BLIK.com. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
          • pl – spółka PayPRO SA. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 5.476.300 zł w całości wpłacony, NIP: 779-236-98-87.
          • com – spółka PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A., 5. kondygnacja 22–24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg. Do każdej transakcji przeprowadzanej za pośrednictwem serwisu PayPal.com, doliczana jest prowizja 2,3% ceny zakupionego produktu i taka kwota będzie widoczna w koszyku zakupowym po wybraniu tej metody płatności.
          • com – Polski Standard Płatności SP Z O O z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Cypryjska 72, 02-761 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000493783, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 521-36-64-494.
        • Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – dotyczy wyboru płatności przelewem / płatności elektronicznych.
        • Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki – dotyczy wyboru płatności za pobraniem.
  1. Koszt, sposoby oraz termin dostawy i odbioru produktu
    • Dostawę Produktu opłaca Klient, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym między innymi opłaty za transport i dostarczenie) są przedstawione Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, bądź w zakładce „Dostawa”.
    • Klient ma możliwość bezpłatnego odbioru osobistego Produktu.
    • Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
      • Odbiór osobisty jest dostępny w punkcie stacjonarnej sprzedaży pod adresem ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk.
      • Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
      • Przesyłka paczkomatowa.
      • Przesyłka za pośrednictwem Orlen Paczki.
    • Czas dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Termin dostawy określany jest w następujący sposób:
      • Przy wyborze przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
      • Przy wyborze przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    • Termin odbioru przez Klienta – przy wyborze przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 14 Dni Roboczych, chyba że w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin. O terminie odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
      • Przy wyborze przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  1. Reklamacja produktu
    • Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, to podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
    • Produkt powinien być dostarczony Klientowi bez wad, czego zobowiązuje się Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwrot towaru”.
    • Klient może złożyć reklamację w następujący sposób:
      • pisemnie na adres: ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk; bądź
      • poprzez pocztę elektroniczną na adres: sklep@fabrykasupli.pl za pośrednictwem wiadomości elektronicznej;
    • Klient zobowiązany jest uzupełnić opis reklamacji, a w nim: informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, między innymi rodzaju i daty wystąpienia wady; żądanie doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub obniżeniu ceny bądź odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; dane kontaktowe składającego reklamację; spisanie protokołu szkody wraz z dokumentacją fotograficzną z podmiotem doręczającym przesyłkę.
    • Ustosunkowanie się do reklamacji Klienta przez Sprzedawcę nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak reakcji Sprzedawcy w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.
    • Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy o konieczności odebrania wadliwego Produktu, na koszt Sprzedawcy, na adres: ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk. Sprzedawca po zweryfikowaniu reklamacji określa sposób odbioru produktu. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieskonsultowane ze Sprzedawcą sposoby dostarczenia wadliwego towaru przez Klienta.
  2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
    • Klient, który jest konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
      • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
      • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
      • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
    • Informacje na temat możliwości korzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  3. Prawo odstąpienia umowy
    • Klient w celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji za pomocą oświadczenia (pismo wysłane pocztą, pocztą elektroniczną lub w inny sposób). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia umowy (https://www.fabrykasupli.pl/zwrot-towaru/), jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może w terminie do 30 dni odstąpić od zawartej na odległość umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może zostać złożone:
      • drogą pisemną na adres: ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk;
      • drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@fabrykasupli.pl;
    • Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
      • dla Umowy Sprzedaży – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik
      • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
    • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk.
    • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
    • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.W przypadku nieotrzymania zwróconego Produktu przez Sprzedawcę, ma on możliwość wstrzymać się ze zwrotem płatności.
    • Sprzedawca zastrzega, że w razie wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem, w przypadku nieodebrania przez Kupującego zakupionego Produktu i nieopłacenia Zamówienia, Sprzedawca będzie uprawniony w terminie 30 dni liczonych od daty zwrotu nieodebranego przez Kupującego Produktu do siedziby Sprzedawcy, do odstąpienia od umowy sprzedaży i żądania od Kupującego kary umownej w wysokości kosztów przesyłki w obie strony.
    • Możliwe koszty występujące z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument, to bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt z krótkim terminem przydatności do użycia lub ulegający szybkiemu zepsuciu; w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, po otwarciu opakowania nie można zwrócić.
    • Konsument przez korzystanie z Produktu poza koniecznością do stwierdzenia cech i funkcjonowania Produktu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu.
  4. Dane osobowe
    • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych dalej: RODO lub Rozporządzenie) Usługodawca/ Sprzedawca niniejszym informuje, iż:
      • Usługobiorca/Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Usługodawcę/Sprzedawcę, podanych przez Usługobiorcę/Klienta jego danych osobowych wymienionych w niniejszym Regulaminie, z chwilą założenia Konta i/lub złożenia Zamówienia.
      • Dane osobowe Usługobiorcy/Klienta takie jak: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania/dostawy, e-mail, numer telefonu, będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do niżej określonych celów, podanie tych danych jest dobrowolne niemniej niezbędne w celu realizacji zawartej z Usługodawcą/Sprzedawcą umowy:

archiwizowanie dokumentacji tj. umów i dokumentów rozliczeniowych (art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia),

dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową (art. 6 ust 1 lit. f) Rozporządzenia);

prowadzenia działań marketingowych i przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (newsletter) (art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia)

prowadzenia działań administracyjnych przez Usługodawcę/Sprzedawcę w tym do analiz, statystyk, raportowania wewnętrznego, (art. 6 ust. 1 lit. a) i f) Rozporządzenia);

realizacji zawartej umowy, w tym kontaktowanie się z Usługobiorcą/Klientem w związku z realizacją umowy (art. 6 ust 1lit. b) Rozporządzenia),;

rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia);

realizacji ciążących na Usługodawcy/Sprzedawcy obowiązków wynikających z przepisów prawa zwłaszcza podatkowego (art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia);

  • Usługodawca/Sprzedawca jako Administrator danych osobowych Usługobiorcy/Klienta informuje, że przetwarzane dane mogą być udostępniane innym podmiotom tj.
    • podmiotom, z którymi Usługodawca/Sprzedawca ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi takie jak: IT, kadrowo – płacowe, bankowe, prawne, administracyjne, pocztowe, kurierskie,
    • pracownikom lub współpracownikom Usługodawcy/Sprzedawcy jak też podmiotom udzielającym wsparcia Usługodawcy/Sprzedawcy na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych,
    • organom państwowym lub innym podmiotom upoważnionych na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na Usługodawcy/Sprzedawcy obowiązków (Urząd Skarbowy, ZUS, PIP).
  • Administratorem danych osobowych Usługobiorcy/Klienta jest FabrykaSupli Maciej Bielski ul. Wojska Polskiego 97B, 19-300 Ełk, numer NIP: 8481817172, numer REGON 368184970, adres poczty elektronicznej: sklep@fabrykasupli.pl
  • W sprawie swoich danych osobowych Usługobiorca/Klient może kontaktować się przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem: sklep@fabrykasupli.pl
  • Usługodawca/Sprzedawca jako Administrator danych osobowych Usługobiorcy/Klienta informuje, że dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przy czym:
    • do czasu przedawnienia roszczeń z umów – dane zawarte w formularzach i umowach,
    • Do czasu wypełnienia prawnie usprawiedliwionych interesów Usługodawcy/Sprzedawcy lub do czasu wniesienia przez Usługobiorcę/Klienta sprzeciwu wobec przetwarzania danych dane Usługobiorcy/Klienta będą przetwarzane
    • do momentu cofnięcia przez Usługobiorcę/Klienta wyrażonej uprzednio zgody dane Usługobiorcy/Klienta będą przetwarzane
    • do przedawnienia roszczeń z tym związanych – dokumenty związane z reklamacjami i skargami
    • do przedawnienia zobowiązań podatkowych – dokumenty rozliczeniowe
  • Usługodawca/Sprzedawca jako Administrator danych osobowych informuje, że Usługobiorcy/Klientowi przysługują następujące prawa do:
    • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a);
    • dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania na podstawie art. 15 i 16 Rozporządzenia;
    • przenoszenia danych na podstawie art. 20 Rozporządzenia,
    • usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 i 18 Rozporządzenia;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 Rozporządzenia,
  • Gdy Klient/Usługobiorca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO);
  1. Postanowienia końcowe
    • Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
    • W wypadku wystąpienia ważnych przyczyn (zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie) Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
      • Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców będących konsumentami, w przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
      • Zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę w przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego. Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych.
    • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Organ, który zarejestrował działalność: CEIDG Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, PREZYDENT MIASTA EŁK